Kızlar merhaba hamilelik döneminde son afet tarihim 12 aralıktı doktorlar 18 Aralık olarak düzeltti çünkü son adet tarihimle uyuşmuyordu gelişim geriliği de oluşmuştu suyum bitti plesanta yaşlandı derken sezeryan oldum
Kızım Ağustos 23 te dünyaya geldi 36 +4 olarak ama doktorlar eşime 33 hafta ila uyumlu doğdu gibi bişey dedi ama sonra bunun hakkında hiçbirşey denmedi
3 hafta kadar mı gelişimi geride olmuş oluyor ve ben kızımı hangi haftaya göre doğduğunu söylicem doktorlara çünkü hiçbiri düzeltilmiş bi hafta söylemedi bana
Kafam bu konuda çok karışık
Kızım şuanda 4 aylık gelişim geriliği devam mı ediyordur aynı aydaki bebeklere nazaran ben bunu nasıl anlicam