Canimyavrumveben ben emzirirken de yaptım 3 ay emdi kızım sutumde çok yoktu mama destegide veriyordum örn sabah 1 yumurta dereotu(süt yapar) peynir zeytin 2 dilim bugday ekmeği. Ara öğünde rezene içerdim (süt yapmasi için) öğlen tavuklu salata yapardım, birde akşam yemeği yerdim örn pilav falan varsa ekmek yerine 6 kaşık onu yerdim dengeli olduktan sonra tabak olabilir ara öğünlerde de rezene, anne çayı gibi şeyler içerdim kuru yemişle. Aralıklı oruç emziren anneler için biraz sıkıntı zaten çünkü belli bı saat aç kaliyorsun azalır öyle sütünüz dengeli tabaklarla hem sütünüz azalmaz hemde boş bı vaktinizde 20 dk bile olsa bı sporla güzel kg verilir. Ben o şekilde doğumdan 3 ay sonra 18 kg verdim