Kızlar doğum yapalım 2 ay oldu sezeryan doğum . Adette olmuştum şu an ikinci adetimi görüyorum ama öyle çok fazla ki sabahtan beri 10 kere üstümü değiştirdim şıp şıp damlıyor resmen o kadar yoğun fazla bi kanamam var ki saat başı orkid değiştirmeme rağmen her yerim kan başına gelen var mı normal mi acaba