mucizem10 Kızlar ilk sezeryanım iki sene önce dikişli on gün sonra dikiş aldırmaya gittim ama çevremde çoğu kişi yapıştırma olmuş daha sağlıklı iyileşme süreci daha hızlı diyorlar doğru mıu acaba üç ay sonra ikinci sezeryanımı olucam
lidokain mucizem10 artık çoğunlukla dikiş atmiyorlar öyle doktor neyi uygun gorurse onu yapiyor. Ben olalı 3 sene oldu yani doktor bana sormadı hangisini yapaym diye kendi neyi uygun gördüyse onu yaptı
defnemiraybebek mucizem10 1.5 sene önce doğum yaptım şehir hastanesinde doktor yapıştırma yapmış sadece iki ucunda birer adet dikiş vardı onu aldırmıştım özel hastanelerde nasıl dikiş atalım diye soruyorlar mı bilmiyorum devlet hastanesin de sormadan onu yaptı doktor
SevimliHayaletCasper mucizem10 normal dikiş kalmadı artık ya yapıştırma oluyor. Ben iki kere sezaryen oldum biri univ. Biri özel hastanede. Ikiside yapıştırma oldu
NariNariKiminYari mucizem10 3 yıl önce yapıştırma oldu ne iz kaldı ne acısı vardı ağır da kaldırıyorum hiçbir şey olmuyor dikişte illa ki iz kalıyor
mucizem10 lidokain hmmm doktor kararı yani bende anlamadım bulunduğum yerde iki özel hastane var birisi dikiş birisi yapıştırma yapıyor
mucizem10 defnemiraybebek ben özelde yaptım doğu m sormadılar bana dikiş atıldı sonradan da aldırmaya gittim
Tansukiz mucizem10 öyle dikişli sezeryan yok artık estetik dikiş dedikleri yapıştırma şeklinde yapılıyor benim 2 yıl oldu bayağı beyaz tenliyim sadece iki parmak kadar bir kısımda kızarıklık var kalan bölgeler bayağı beyaz duruyor bir yakınım da bronz tenli onunki bayağı kabarık ve siyah şerit şeklinde kaldı.
mucizem10 Tansukiz benimki dikişliydi ama aldırmaya gittim on gün sonra baya iki yanlarda siyah siyah ipin ucu görünüyordu