Merhaba arkadaşlar, bebegim 1 yasinda son bir haftadir gunde en az 4 ya da 5 kere kaka yapiyor.İshal degil,kabız da degil normal biraz siviya yakin bir kakasi var ancak bu gunde 5 kere filan tekrarliyor.Artik iyicene kafaya takar oldum.Beslenmesi masallah guzel.Kefirini yogurdunu corbasini filan iciyor aksam yemegini yiyor.Beni de emiyor.Su an ust disi geliyor tek sıkıntimiz bu,dis etkiler mi kakayi? Bilen anneler bi aydinlatabilir mi beni?