Kızlar selam bebeğim 5 aylık hergün birlikte oyun matında oyunlar oynuyoruz bu ara sürekli sürünmeye çalışıyor ama hiç başarılı değil yeni başladığı için ve oyunlarla oynamak yerine ağzına götürürken aşırı sinirleniyor. Yani hiç oyun oynarken keyif almıyor hep hırsla hareket ediyor normal mi her bebek mi böyle yoksa benimki mi aşırı hırslı. Keyif alması için hep birebir oyunlar oynuyoruz ama tek başına olunca kendi ekseni etrafında dönmeye çalışıyor dikkatini çeken oyuncak için mesela sinirden kuduruyor gülüyorum da ama üzücüde yani harap ediyor kendini 😀