Kızlar 8 aylık kızım var üşengeçlikten ve kilodan mı bilmiyorum ama çok hareketsiz emeklemek için bir çabası yok yüzüstü bile durmuyor 2 dakikadan fazla ağlıyor ayaklarını basıyor ama adım asla atmıyor yüzüstü pozisyondan ya da sırt üstü uzanırken oturmaya geçmek istiyor yapamıyor sürekli mız mız huzursuz ya hep kucakta olsun istiyor sürekli sıkılıyor hareketsiz olduğu için gece de hep gaz sancısıyla uyanıyor napmam gerekiyor bilmiyorum bu durum beni korkutuyor ve üzüyor