Bebegim 2 aksamdir katila katila agliyordu. Gazdan saniyordum. Doktora goturduk. Doktor usutmus dedi, ventolin ve buhar makinesi onerdi. Bugun kullanmaya basladim. Dun aksam da sutumun azaldigini fark ettim. Meme ucumu sktigimda sut geliyor, bebek emerken de yutkunuyor duyuyorum. Ama bebegim bugun hic kaka yapmadi☹️ 2 kez cisli bez degistirdim; ama henuz kaka yok. Hastaliktan da mi sutumun azligindan mi emin olamadim. Mama da icmek istemiyor. Siz nasil atlattiniz usutmeyi, neler onerirsiniz?