İyi oluyor bazılarına, randevu bulunma sorunu kalksın diye yapıyorlar zaten. Gezmeye gider gibi sırf ekşın olsun diye hastaneye gidip oraları meşgul eden insanlar var. Bizzat tanıyorum vakit geçsin diye bir şey uydurup uydurup hastaneye gidiyorlar. Belki paralı olursa evlerinde otururlar.