Kızlar 19 aylık oğlum bana son bir kaç haftadır aba aba diyip duruyor her aba demesine anne diye söylüyorum yine aba diyor normal mi yaa düzelir mi😂hayır bazen üzülüyorum gerçekten çünkü babasına o kadar güzel baba baba diyip dururken bana aba demesi 🙍♀️