adanin_annesi 24 gün önce doğum yaptım. Göğüs uçlarım yara oldu emzirmekte çok zorlanıyorum. Size sorum gögüs pompası ile sütümü sağsam sizce işe yarar mı? Çünkü kullanmadığım ilaç, doğal yağ kalmadı bir düzelme yok.
fatmaisgex adanin_annesi evet çok acıyor ben ağlayarak emziriyordum her emzirmeden sonra krem sürdüm geçti ama sağıp verirsen bazı çocuklar sonra memeyi reddediyor onu göz önünde bulundurarak sağıp ver bence
Mnkse3 adanin_annesi benim bebeğim 22 günlük ben artık acıdan çığlık atıyordum nerdeyse zeytinyağı sürdüm lanolin krem bide yeşil sabunla günlük yıkadım çok şükür 1 hafta içinde iyileşmişti
Eflininannesi12 adanin_annesi lohusalık depresyonuna girmem sebebimdi herşeyi denemiştim gümüş kapaklara kadar. Ayva çekirdeğini geceden az suda beklet. Jel gibi oluyor onu sür muhteşem iyi geliyor. Bir de doğru emzirmeyi öğrenmeye çalışın ben onu denedim üstünde durdukça öğrendi bebeğim. Meme ucunu değil kahverengi bölgeyi komple ağzına verin.
adanin_annesi fatmaisgex mama da veriyorum doğduğundan beri memede alıyor biberonda o yüzden sağip vereyim iyileşene kadar diye düşünüyorum ama sonuç alirmiyim bilmiyorum
symdnzz adanin_annesi sağarken de acıyor 🥺 garmastan pomat var krem onu denediniz mi ? Gümüş kapak kullanıyorsanız kullanmayın. Streçle kapatın meme uçlarınızı.
adanin_annesi symdnzz denedim garmastonuda maalesef. Emzirmeyi bırakmak istemiyorum bir çare arıyorum kendimce
symdnzz adanin_annesi streç filmi bir deneyin derim. Çok zor bir süreç 🥺 bende 1 aydır anneyim ağlaya ağlaya emzirdim 2-3 hafta 😔
metemoms0 Ben bebege pişik için hametan yazmıştı doktor mavisini emzirmedigim zamanlarda onu sürdüm emzirecekken yıkadım sadece o iyi geldi canım yana yana emziriyordum bende kanadigida oluyordu sagmadim hiç hametan çok iyi geldi sürüp göğüs kapağı oluyor ya gümüş onu koyuyordum
svlturkan Canım benimde aynıydı ve göğüs ucum hiç yoktu daha da zorlandım e bebekten gümüş kapak aldım gögüs ucu kremini sürdükten sonra onu taktım ve sürekli olarak kullandım hep nemli kalmasını sağladım ve emzirme sürecimde bidaha hiç başıma gelmedi tavsiye ederim istersen bi dene çok rahatlık gerçekten