Emzirmeyi bırakalı 1 bucuk yıl oldu bugün nerden estiyse içimden göğsümü sıkmak geldi bi baktım birinden süt geliyor sıkınca neyden kaynaklanır bileniniz var mı yarın sabah sağlık ocağına gidip kan vericem hormon değerlerime bakacaklar netten baktim tümör falan yazıyor cok endişeleniyorum