677687 benimde oğlum kendini savunmak için vuruyor bende bundan şikayetçiyim 🤦 elinden biri biseyini alınca sıkınca yada itiş kalkış esnasında ısırıyor çoğu zaman kreş e gidiyor iki gün boyunca bir kizcagizi isirmis oyuncak yüzünden oda onu yirtmis ama öğretmen söylemedi bana olabilir böyle şeyler tabikide benimkide hak efmis diyorum artık, oğlum birine vurduğunda yada itihinde muhakkak karşıdaki çocuğ şunu diyorum sana vurduğunda vurmak istediginde hayır bana vuramazsin de yada sende kendini korumak amaçlı vur diyorum genel de. bunu dediğim çocuklar konuşan beni anlayn çocuklar küçükte olsa konuşmasada anlatıyorum, bende vurma isirma olayindan çok darlanmis durumdayım yani en sonunda biri bir şamar patlatsin aklına gelsin 😂