Merhabalar okul öncesi öğretmeniyim el ayak hastalığı bana da bulaştı. Kızımın doktoru daha önce 5anne görmüştüm sen 6.sın dedi 🤦🏻♀️ illaki kızıma da bulaşacak . Maske taktım ama elime eldiven takamadım kabarcıklar acıyor 😔 aranızda yakalanan yetişkin var mı ? Kızıma bulaş olmaması ya da en aza indirmek istiyorum ne yapabilirim ?