[silindi] saçlarımın sadece diplerini çok az uçlarını kurutuyorum sonra 6 ya biliyorum saçlarım çok olduğu için topsuz olan başlığı ile hem alttan tarıyorum o şekilde kurutuyorum nerdeyse tam kuruyunca üstündede geçiyorum yani komple saçlarımı alttan tariyrak kuruyorum desem yeridir. Saçlarım bitincede yuvarlak başlığı ile en üst saçlarımı sağ sol birleştirerek diplerini iyice dysoni çevirerek dinliyorum hacim kazansın prursuz dursun diye. Genelde kuru şampuan sikiyroum hacimli kalsın diye direk temiz saça ve daha purusuz durması için olaplex no 7 kullanıyorum. Ve ıslakken yıllardır glisskur spreylerini ve glisskur Night elexir kullanıyorum. Türkiye’ye yeni geldi ama 1,5-2 yaldır Almanya’dan alıyorum. Hatta ıslak saça uygulandigi için oleplexi nightelexir’nin içine damlatıyorum saçlarımiam sürüyorum