papatya5252 Bebeğim 3 ay 20 günlük uyku sorunumuz var bu zamana kadar yoktu şu bir kaç gündür resmen uykusu olduğu halde direniyor.Koca bi gündüz en fazla 1 2 saat uyuyor ara ara hep uyanıyor akşam bilerek çok yatırmıyorum gece yatsın diye gece de uyuması 3 4 ü buluyor yine :( Emzirme konusunda da iki göğsümü de boşaltıyor gazını çıkarıyor kakasını yapıyor ama yine uyumuyor :( eli sürekli ağzında salyası da akıyor baya dişi mi kaşınıyor bilmiyorum aşırı huysuzlaştı sizinde böyle oldu mu çoğu kişi 4.ay atağı diyor yardımcı olur musunuz piskolojim bozuldu :((
suheyla92 papatya5252 hayirli olsun nur topu gibi atağınız. Cok normal direnmeyin bebeginize ayak uydurun çünkü uyutamicaksiniz ikiniz de yipranirsiniz inat ederseniz. Bir süre akisina birakin sonra toparlarsiniz. Ben her yolu denedim en son akisina birakmak durumunda kaldim ve rahatladik. Bizde cok uzun surdu insallah sizinki daha kisa surede gecer.
Temizlikperisi papatya5252 aynı şeyleri bende yaşıyorum malesef uyumuyor bir Türlü artık akışına bırakcam 🤦
papatya5252 asennaa gerçekten mi ya peki ne zaman geçti bir öneriniz var mı😢 artık atak olduğunu düşünüyorum ne yapsam değişmiyor 😔😔
papatya5252 suheyla92 ay inşallah çok teşekkür ederim inan ki o iyi olsun diye gece 4 te yere yorgan koyuyorum oyun halısı falan hep vakit geçiriyorum oynuyoruz dursun bari uyumuyor diye vakit geçiriyorum.Ama artık üzülüyorum uykusu olduğu halde uyumuyor bir hafta olucak böyleyiz inşallah kısa sürede eskiye döneriz 😔
asennaa papatya5252 benimki önceden gecede 1-2 defa kalkardı, 4. aydan itibaren sık uyanmaya başladı, 9 aylık olmak üzere hala öyle kaldı 😀 2-3 hafta zorluydu, gündüzleri özellikle çok direniyordu, sonra daha normale döndü
papatya5252 Temizlikperisi Rabbim kolaylık versin hepimize inşallah kısa sürede atlatırsınız sizde 😔🥲
papatya5252 asennaa inşallah bizimde az da olsa normale dönse bile razıyım🥲 teşekkür ederim mecbur çekeceğiz analık işte 🤗onlar sağlıklı olsun da