maybeybi Sadexe bir yemekse sıkıntı yok ama eğlence olacaksa başkaları da rahatsız olabilir onu da hesaba katmak lazım. Yani şu açıdan ki o gün doğal olarak herkes şarkılar söylemek ister rahatça kahkaha atmak ister ama bebek olunca herkes bi kendine çeki düzen verme ihtiyacı duyar bu yüzden ben kendim de anne olmama rağmen başka bebek istemezdim