Aynı sorunu yaşıyorum,o ağlıyor ben ağlıyorum yoruldum gözlerim şiş hiçbir şey yiyip içmek istemiyorum.24 günlük kızım. Sürekli emmek istiyor emerken de kıvranıp duruyor ,hadi uyudu diyorum yatırıyorum başlıyor ağlamaya... sinirlerim çok bozuk.dün gece de çılgınlar gibi ağladım eski hayatımı özledim🥺