edusakkyn Kızlar merhaba dün kızımın rota virüs aşısını yaptırdık, bugün emdiği gibi kusmaya başladı yoğun bi şekilde, bugün normalden daha fazla uyudu. Çişli bezinde hafif pembe leke farkettim bu durumu yaşayan var mı?? (Kızımın hali keyfi yerinde bu arada)
yaraliceylanim edusakkyn kusma ve uyuma aşıdan kaynaklı çok kustuğu içinde yeterki besleme olmadığından çişin de pembe lik vardır yarına bir şeyi kalmaz 😇
edusakkyn yaraliceylanim evet doğru dürüst emmiyor ama memede süt var sadece kendisi çok kalmıyor biberonla mama mı vermeliyim 😔😔😔
yaraliceylanim edusakkyn hayır kuşum acıkırsa yer bugüne özel durumsa korkma gece kendine gelir baya bi emer seni ya da sabaha karşı bebeğe göre değişir