asmkkx Bebeğiniz kaç günlükken birilerine çaya gitmeye başladınız. Benım yarın 37’olcak bi anneme bide kaynanama gittim ama arada abime falanda gitmek istiyorum. Bizim evede geliyolar sonuçta sizi merak ettim hasta olmadiklarindan eminsek gidilir mi?
balporsugu7224 asmkkx bir buçuk aylıkken geziye bile gittik 20 günlükken halaya 5 günlükken anneanneye😂😂
Bsmdg asmkkx benimki neredeyse 7 aylık olcak. Hala rahat rahat oturamıyorum. Apar topar eve dönüyoruz. Rahat edemiyor galiba. Her yere gidenlere çok özeniyorum. Sanırım baştan öyle alıştırmak lazım. Siz bol bol çıkın
YldzEfsun asmkkx ben doğduğu günden itibaren çıktım hep. Zaten kayınvalidem merdiven çıkamadığı için sürekli onlara götürüyordum. Arkadaşlarımın evlerine de gittim cafe ye falan da gittim. Hatta 30 günlükken kamp bile yaptık :) maşallahı var şükür. Sadece çok hareketli bir çocuk oldu. Şuan hergün mutlaka dışarı çıkmak istiyor:)
gizemmumayy 2 aylık civarıydı sanırım gittiğimde de uzun süre kalmadım max 1,5 saat. Hem ben rahat edemiyorum uzun süre hem bebek huysuzlanıyor
yesu Merhaba canım ben hep gezdim kırkı bile çıkarken gezdirdim soğuk bile gördü yani öyle diyim hasta olacak diye korkma istediğin kadar gez ama bebeğine insanların dokunmasına izin verme insanlarla temasta çok çabuk hasta olurlar