caresiz34 bu kadar agır dıyetle kılo verdıkten sonra ne yapacaksınız. ben söyliyim istediğiniz kıloya ulasınca boşluğa düşeceksiniz ne yapacağınızı sasırıp yıne yemeye baslıcaksınız ve kılo alacaksınız. bunun yerıne aç kalmadan her besınden dengelı yıyerek yaşam standartlarınızı düzelterek kılo verebilirsiniz. kısa süreli olmamalı bu çünkü yıne eskıye döneceksiniz dönmem demeyın kendinizi kandırırsınız. bunun yerıne saglıklı her besınden yeterınce yıyerek vücudunuza uygun kıloda kalmak daha onemlı. sadece çorbayla ve salatayla dıyet olmaz. vücudun proteıne, karbonhıdrata ve dıger vıtamınlere ıhtıyacı var yaptığınız çok yanlıs boşuna aç kalırsınız