merveyavuzz emmedigi için aç aç olduğu için uyuyamiyor uyuyamadigi için husursuz sütünü sağıp biberondan mi versen belki öyle içer ama sonra da memeden kesilme durumu oluyor aç olup aglamasindan iyi mi onu sen bilirisn iki saatte bir 90 CC kadar emmesi gerekiyor iki aylık çünkü bebeğin tek sorunu aç olmasi