YankiArin Kızlar 2aylık oğlum var. Memesinde süt birikmesi oluyor doğal olarak biraz şiş duruyor. Doktorlar oynamayın diyor ama eskiler ovuyormuş her duşta falan dağılsın şişlik diye. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ne yapsam bilemedim
Misskokulum YankiArin kuzum sakin dokunma kendi kendine geçiyor ellemeyin diyor doktorlar enfeksiyona yol açıyor bizim de öyleydi kendiliğinden geçti
MuhammedAmine YankiArin ben hiç ellemedim arada kendi akardı üstü ıslanırdı . 1 aylıkken tamamen bitti
yasemnugr06 YankiArin banyodan sonra hafif bebek yağı ile yağlarlen ovdum düzeldi ama ovulmaması gerektiğini duymamıştım biri bana sıkcacaksın dedi daha neler dedim ✋🏻