amabanavardediler Kızlar sorum başlıkta bugün tam 10 saattir uyanık şimdi uyutuyorum anca uyutabildim kucağımda 3 Kere sıçradı uyandı niye olabilir ne yapmam lazım kundak sevmiyor
maybeybi amabanavardediler uzun uyanıklık süresi de uykuya dalmayı zorlaştırıyor hiç uyumadı mı 10 saattir bi yarım saat bile? Her gün mü böyle sadece bugün mü? Benim ki 3,5 aydan beri ağlayarak uyanıyor 🙄 Bir de 7 aylık bebeğe kundak yapılmaz zaten artık döndükleri için sürekli
mekame3 amabanavardediler öyle oluyor maalesef yada kimsenin başına gelmemiş oluyor ,10 saat çok değil mi nasıl dayandı , benim kızımda 7. Ayında bazen öyle dediğiniz gibi oluyor ağlayarak falan uyanıyor diş ağrısı diyor herkes
ozdenaslan Benim kızım da 7 aylık bazen geceleri oluyor. Ben de diş ağrısı olduğunu düşünüyorum. Henüz hiç dili yok. İnşallah huzursuzluğu biter hemen🙏🏻
kubradnz Bizde geçen haftaya kadar öyleydik kendiliğinden düzeldi doktor bu aylarda rüya görmeye başladığını bu yüzden korkmasının sıçrayıp ağlamasının normal olduğunu söylemişti yine de bi doktorunuzla görüşün uyku çok önemli bu aylardaki bebekler için
ozdenaslan amabanavardediler bizimkine de doktor yok dedi 😬 bir de bazı geceler mesela sürekli dönmeye çalışıyor. Sonra kafasını kaldırıp bas bas bağırıyor bu sabaha kadar sürüyor 😞 öğrendiklerini pekiştiriyormuş gece… bir gece çok ağrısı olduğunu düşünüp Calpol vermiştim sonra pişman oldum. Bence uykusu yok aksine uyuyamadığı için ağlıyor… şimdi böyle gecelerde eşimle nöbet tutuyoruz. İnşallah bu günler geçer. Ve inşallah sizin ki sadece bugünlük bir durumdur.
amabanavardediler maybeybi hayır hiç uyumadı uyanıktı ve sürekli ağlıyordu uyumak istiyor ama uyuyamıyordu
maybeybi amabanavardediler başka bi sıkıntısı mı var acaba 10 saat hiç uyuyamadıysa şimdi de onun yorgunluğuyla dalamıyor olabilir 🥺 emiyorsa emzirerek ya da kucağınızda yürüyerek gezerek uyutmayı deneseniz
amabanavardediler maybeybi uyumuyor bacım hala uyunuyor yine daldı biraz önce kucağımdan inmek isteniyor sabahtan beri kucağımda daha yemek bile yiyemedim