emineeeas Merhaba bugün en arka dişim üç parçaya ayrıldı ve yanağım şişti. Emziriyorum ve büyük bir ihtimalle dişi çekecekler . Emzirirken diş çekimi yapan var mı , işlemden sonra bebeğimi emzirecek miyim?