Önce geceyi kestim 30 aylık yeni bıraktık. İşe gidiyordum gece ay dede çıktı dedik ilk hafta gece ağladı sürekli ama ikna olarak uydu. Eşim çok destekciydi. Sabah erken kalkıp güneş geldi die emmeye geliyordu ben işe gitmeden önce. Gelince felan istemiyor. Artık sabahları kalkınca beni görmüyor ve unuttu memeyi gibi.