ben ilk 1 ayda bir heves bebegin icemedigi sutu dondurucuya atmisdim.malesef kotu bir surprizle karsilasdim.kullandigim sut saklama paketlerinden olacakki kotu bir koku var.paketi acar acmaz geliyor koku.o kadar kotu oldumki.hem.ziyan olan sutlere yaniyorum.hemde onlarla napacagimi biomiyorum.keske dondurmak yerine hepsini buyuk ogluma.icirseydim.ara ara icirdigim icin icim rahat biraz 😄simdi bu sutle ilgili fikri olan varsa atmadan bisey yaoa bilirmiyim yani yardimci olursaniz sevinirim.yok illede atacaksam direk lavaboyami bosaltayim.icim el vermiyor resmen🥲