onurcesurmoms Merhaba oglum 3gunluk ve doguldukdan beri Cpap denilen cihaza bagladilar. yeteri kadar oksigen almasi ile bagli. Cok merak ediyorum bebegi cpap’a baglanib kac gunde iylestigi hakda bilgisi olan yazarmi? Bu surecin tahmini uzama suresi kac gundur ?
CaganikoFernandez onurcesurmoms Belirli bir süresi olmaz maalesef kimse 1 gün 1 hafta ya da 1 ay diyemez süreç için ama umarım en kısa sürede çıkar bebeğiniz ♥️
Aklimideliricem Benim oğlum bağlandı kendi oksijeni yeterli olmadığı için destekliyolar korkmayın hızlıca toparlanır inşallah ❤
Aklimideliricem onurcesurmoms benimki entübe olup cbaba döndüğü için uzun kaldı 1 haftayı buldu toplam 15 gün yoğun bakımda kaldı. Öyle gün olarak düşünme yani biraz alışsın toparlansın tolere etmeye başlarsa çıkarırlar iyi düşün
onurcesurmoms Aklimideliricem tesekkur ederim. Yani eninde sonunda iyi olup cikiyor degil mi? Kotu bir sey dusunmek isdemiyorum😔
Aklimideliricem onurcesurmoms kötü düşünme sen bol bol dinlen iyileş bebişini iyi kucakla 😍 çok güçlüler 🙏
CaganikoFernandez onurcesurmoms hayır ben hemşireyim yetişkin yb’da cpap verdim yıllarca, yenidoğan yb çalışan arkadaşlarım da oldu haliyle o yüzden bebeğinizin durumuna bağlı tamamen
onurcesurmoms CaganikoFernandez anladim. En kotu ihtimal nedir acaba? Lutfen yazarmisizin? kimse bana sonucun ne olacagini soylemiyor da