merhaba herkese 22 günlük bebeğim yiyip içip yatıyor uyuyor ilk kızım daha hareketliydi gazlı bir bebekte değil normal mi acaba sakin bir bebek olduğundanmıdır anlayamadım uyanıkken kucakta durmak istiyor bazen üstten gazını cuksrmıyor ama ağlamıyor da öle çok rahatsız olmuyor yani bu şekilde olan varmıdır