Hanımlar 5 aylık oğlum 1 buçuk aydır yoğun bakımda 10 aralıkta kalpte asd kapatma ameliyatı oldu daha öncesinde 1 ay boyunca ventolin, cortai,%3 denilen hava ve antibiyotik tedavisi gördü ameliyattan sonra entübe makinesi yani bi nevi oksijen makinesinden ayrılamadı kendi kendine nefes alamıyor bundan dolayı trakeostomi denilen boğazda bir delik açmamız gerek diyorlar bunu da beyninde gelişim geriliği varmış bundan dolayı nefes alamiyor diyorlar ama benim oğlum hastaneye yatışımız yapılmadan önce gayet iyiydi güler göz teması kurar eli ayağı gayet hareketli bir çocuktu biz normal kardiyoloji muayenemize gelmiştik orda ciğerine süt kaçmış diyerek yatış yaptılar sonrasında ciğere çok kan akımı oluyor ameliyat olması gerekiyor dediler yaptırdık şimdi de beyninde gelişim geriliği var bundan dolayı yeterli nefes alıp veremiyor trakeostomi açılması gerekiyor diyorlar konya Selçuklu tıp fakültesi hastanesindeyiz böyle bir hastaneye de güvendik ama şu an içim içimi yiyor hata mı yaptık acaba diyerekten
Bebeğinde trakeostomi olan anneler nasıl bir sey beni bekliyor cevaplarınızı bekliyorum daha tam net karar vermedik onay vermelimiyiz bilmiyorum doktor sonradan çıkarabileceğimiz bişey çocuk kendini toparlarsa çıkarırız belkide ömür boyu öyle yasiycak diyor ameliyatta veya öncesinde bi hata mı yaptılar acaba başka nöroloji doktorlarıyla görüştük bundan dolayı nefes alamama sorunu olmaz çocukta diyen bile oldu ne yapmamız gerekiyor kime inanmamız gerekiyor kafayı yemek üzereyim Rabbim şifacımız olsun cevaplarınızı bekliyorum