Kızım 5 yaş iki aylık, videoda çocuk görse kıskanıyor beni sevmiyorsun. Parkta bir annenin çocuğuyla konuşsam sen beni sevmiyorsun diyerek ağlıyor. Bu durumu nasıl asacağımı bilmiyorum. Açıklıyorum her seferinde. Neden sevilmediği hissine kapıldığını bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı?