iremtknmz Kızlar 21 günlük bebeğim var bir kaç gündür aşırı ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ve çığlık çığlığa ağlıyor sonra bir anda susuyor. Gazını alttan da üsttende çıkarıyor. Kakası normal çişi normal neden oluyor olabilir öneriniz var mı ?
balporsugu7224 iremtknmz bol bol masaj videolar var onlar yönlendirir seni gazı olduğuna eminsen değilsen aç olabilir bebeğim de öyle yapıyordu ama aç olduğu için
lidokain iremtknmz gazını güzelce çıkartin, gaz masajları var internetten bakın onları yapın sonra gaz damlaları var kullanabilirsin. Mama veriyorsan eğer mesela biberonu çalkalama kaşıkla karistir. Aklıma gelen bunlar