Kızlar bu emzikle başımız dertte. Kızım 2 yaşını doldurdu. Dogdugundan beri emzik emiyor ama son zamanlarda emzigi hic agzindan çıkarmıyor sadece bir seyler yerlen cikariyor yani. Nasıl bıraktırabilirim? Çene yapısı bozulacak diye korkuyorum bir de üst dişleri biraz öne geldi. Konuşma desen dogru duzgun cumle kuramiyor. Kelimeleri soyluyor ama cumle yok henüz. Emzik biraktiran anneler yöntemlerinizi paylaşır mısıniz en etkili yöntem nedir