Kızlar benim oğlum 18 Ocak 2022 doğumlu Bazı insanlar şey diyor Bu kutlayacağımız doğum gününde 2025doğum gününde 3 yaşında değil 4 yaşına basmış oluyor diyor ama 3 olmuyor mu ya kafam karışıyor 3 olması lazım normale göre Hani 3 olmuş oluyor ama 4′ten de gün almış oluyor gibi bir şey diyenler var ne anlama geliyor😅