nazonunannesi benim bebeğimde meme + mama reddi vardı. 1 saat dolunca hep döküyordum mamayı. O zaman yaz olduğu için evim 26,27 derece civarıydı. Doktor 5 saat kadar bozulmaz içirebilirsin demişti. Bir tanıdığım da yenidoğan hemşireliği yapıyordu mama hemen bozulmaz gün içinde kalanı içirebilirsin demişti ama ben 3 saati geçirmemeye çalışıyorum.