Emzirdiğim halde veriyorum kızıma kırkından sonra başladım. oğluma da hep vermiştim. Tokken, kaynatılıp ılıtılmış içme suyu iki çay kaşığı kadar içiyprdu şimdi dört aylık istediği kadar içiriyorum istemediğinde diliyle itiyor zaten. Su vermenin ne zararı olabilir? Gittiğim bütün çocuk doktorları da ver demişti sadece anne sütü almalarına rağmen çiş rengi koyu dediğimde