Her yolu denedim kuru dutlar uyku hava alma sağma sütüm yinede gündüzleri 60 cc aksamlari 90 iki memeden cıkıyor haliyle biberonla sağdigim sütleri ve mama veriyorum. Biberonla veriyorum Philipsin oda ona alişti. Nekadar anne ucu gibi olsada. Akışı yavaş olsada silikon tutmasi daha kolay geliyor sanirim. Napicam bilmiyorum geceleri sağiyorum mama yapiyorum emzirme savaşlari veriyorum karman cormanım. Uykusuzum. Bu isi cözen varmi. Ben yinede pes etmedim, emzirme danisanligi alicam instagram dan gordum. Pazartesi gelicek ise yararsa post açarim yine ama siz yinede süt arttirdiysaniz, meme reddine cözüm bulduysanız yazın. Silikon uc kasık biberon vb demeyin silikonlada ilk tuttu artik onuda red ediyor kasıklada cocugum yemiyor yeterli ac kaliyor ağliyor😢 dut falanda yedim bestlakta içtim. Kompostada iciyorum. Bana cözüm bulun. 37.gündeyiz