Sevgili anneler yaklaşık 10 gündür falan tuvaletten her ayağa kalktıgımda 3 4 damla istemsiz şekilde idrar geliyor çamaşırıma . Aslında yapmış oluyorum bekliyorum da biraz ama yine damlıyor bunun dışında öksürürken yada gülerken falan gelmiyor yada çok tutsam da gelmiyor sadece tuvaletten kalkınca . Klozet kullanıyorum acele zamanlarda ondan dolayı olabilir mi . Böyle bişey yaşayan varmı . Doğumum sezeryan oldu hani böyle bişey olur mu sezeryandan sonra bilemiyorum sizce enfeksiyon falan olabilir mi yada nedir bu sürekli peçete ile geziyorum zor bi durum 🥲🥲