Ben de havuçla başlamıştım sonra kabak ve patatesle gitmiştik. Dikkat etmeniz gerekenler kabız olmasın diye çok az zeytinyağı katabilirsiniz. Tadımlar bitince her şeyi ayrı ayrı verin ki damak tadı oluşsun. Sebze çorbalarından falan bahsetmiyorum burada görüyorum avokado yumurta sarısı üstü ceviz üstü yoğurt falan gibi değişik şeyler ondan bahsediyorum. Bir yaşa kadar tuz ve şeker yasak, kapya biberden kendi salçanızı yapıp buz kalıplarına koyabilirsiniz ben yaşına kadar öyle yapmıştım. Aşırı ezilmiş ve sürekli püre olmayacak çiğneme dğrtüsünün gelişmesi açısından aklıma bunlar geldi 😊