alexab Yesillhanim aşağı kata robot süpürge üst katı kendiniz süpürün ya da tam tersi. Bir de günlük kat temizliği rutini oluşturun o zaman daha az dağılıyor.
seltaymom Umaysmom78 ikiz bebeklerim var 1 yasındalar aynı durumu yaşıyorum yaa çok zor çok bahçeye güneşlenmeye bile çıkamıyoruz o evin işinden
seltaymom ikiz bebeklerimle bahçeli dubleks bir dairedeyim bir senem zehir oldu in çık bel diye birşey kalmadı 10,5 kg oğlumla in çık in çık mahvoldum … @Yesillhanim sabrediyorum işte bahara yürüdüklerinde salıcam bahçeye
yagmurkokusu_ Yesillhanim evimiz dublex kullanışsız bende bu yüzden zorlanıyorum in çık in çık dublex hiç sevmiyorum. Yeni evimizde dublex buradan çok kullanışlı
SetenayCo sosyolog2 Ben bu kullandığınız üslubu bilmiyorum, o yüzden anlayacağınız şekilde cevap veremeyeceğim.
yate Yesillhanim canim sana tavsiyem işlerini kolaylaştıracak yöntemler bul birde pratik olman..mesela robot supurge ve kurutucu..kurutucu olduğunda camasir asma toplama derdi olmuyor…robot supurgede de sen mutfağı toplarken o evleri silip supuruyor..sabah kalktığında yukarıdan aşağı inmeden hemen yatakları topla etrafta eşya vs varsa mutlaka toparla öyle in asagiya..dua et bitane cocuk calismiyorsan da okadar sorun olmaz aslında sadece pratik ve hızlı hareket etmen lazım..benim de evim dublex çalışıyorum ve 4 cocuk var evde.dedigin gibi hiç iş bitmiyor..3 arti 1 kende birmiyordu hatta sikisikti daha kötü.simdi en azından her şey düzenli yerli yerinde..her odayı kullanma..çocuğun oyuncaklarının birkaçını asagiya indir yanında oynat vs.dublex evde aşağı yukarı derdi oluyor malesef ama her güzelliğin bir zorluğu vardır.
Yesillhanim yate harika tavsiyeler çok teşekkür ederim kurutma makinem var bir senedir gerçekten büyük kolaylık robotta var ama ben robotun silmesini hiç beğenmiyorum biraz takıntılıyım illa tertemiz olucak çoğu zaman da kendim süpürüyorum bundan sonra daha pratik olmaya çalışıcam
Bcglcn Yesillhanim benim evim de dubleks ama daha önce annemde de tadına baktığım için evi yaptırırken mimarla bizzat çalışıp evi ters dubleks yaptırdık. Yani giriş yukarıda merdivenle aşağı iniliyor. Ben ailemden farklı şehirdeyim bana gelen genelde en az bi 10 gün kaldığı için evin planını ona göre çizdirdik 😂 altta 2 oda 1 tuvalet banyo var yukarıda da yatak odası ebeveyn banyosu kızımın odası mutfak salon 1 misafir tuvaleti var. Ben aşağıyı temizleyip kapattım misafir gelince kullanıyorum. Yukarıda da sanki çok geniş bir 2+1 de gibi takılıyorum 😂 size tavsiyem bebişe aşağıda bir oyun alanı yapın uyku saatlerinde yukarı çıkarsınız. Bir gün yukarıyı 1 gün aşağıyı süpür sil yaparsanız size de eziyet olmaz hemde düzenli olur. Çamaşır için de kurutma makinesi alma durumunuz varsa yukarı kurun direk katlar yukarda yerleştirirsiniz.
yate Yesillhanim canim robotun silmesini bende beğenmiyorum ama hiç yoktan iyidir.heleki çocuklu ev için.o günlük supurup siliyor bende hafta sonları kendim siliyorum dip köşe haftada bir yetiyor.pratik olmak derken şunu kastettim biz sonra yaparım deyip bazen erteliyoruz onu erteleme.yemek yer yemez bulaşıkları yikasak.geceden yatmadan etrafı toparlayip yatsak .dediğim gibi aşağı inmeden yatakları toplayıp insek mesela işlerimiz daha kolaylaşıyor.. yoksa cidden büyük evin işleri bitmiyor.Allah yardımcımız olsun.
bbbnnndzf cokbilmismom ben merdivenlerini kapattım yani duvar gibi oldu birde kapı yaptım yani geldiginde anlamazsın dublex oldugunu
asaf3467 ayseguldogan benimde tek derdim o😅😅😅esime diyorum o evi kim temizleyecek düşündüğün şeye bak diuor Yanlız değilmişim😅😅