Yesillhanim dubleks ev pişmanlıktır hemde çocukla iki kat pişmanlıktır. Benim altta salon mutfak küçük tuvalet var üstte üç oda bir büyük banyo bir ebeveyn banyo var. Temizlik büyük dert bir günde hem alt kat hem üst kat asla toplu olmuyor, hadi ev toplamayı geçtik 8 aylık çocukla günde 20 kere merdiven inip çıkıyorum gerçekten çekilecek dert değil ama Kira vermediğimiz için ve tüm eşyalarımız rahat rahata sığdığı için katlanıyoruz. Beni asil düşündüren yürümeye başlayınca başıma neler gelecek. Arkadaşların akrabaların çocukları geliyor bütün gün merdivenleri inip çıkıyorlar geçen gün bir tanesi kafasını parmaklıklara sıkıştırdı🤦🏼♀️ güzel yanı misafir geldiğinde üst kat dağınık olsa bile asagida agirlayabiliyorum ve odalarının çok büyük ve kullanışlı olması kendinden gömme dolaplar falan. İleride degistirmek kısmet olur insallah. Hadi bahçesi olsa bir nebze çekilebilir ama bizde bahçede yok terasta 🤷🏼♀️