Arkadaşlar bebeğim 16 aylık şuan ve 9.700 kilo. Ek gıdaya geçene kadar tombul bir bebekti. Sonrada o tombullu kalmadı( gıdığı hariç shsjd) ben normalde zorla yemek yedirmeye fazla ısrarcı olmaya vs karşıyım. Yemediği farklı yollar deniyorum farklı yemekler deniyorum falan ama yemesse de çok taknıyordum. Ama son doktor kontrolnde kalp doktoru, kalbnde delik olduğu içn biraz daha kilo alırsa kapanma ihtimali daha çok olur dedi. O günden beri inanılmaz takıyorum. Çünkü yemek yemeyi sevmiyor. Multivitamn verdi onu kullanmaya başladım. Etraftan zayıfdiyenlere ayar oluyorum artık, yani elimden geleni yapıyorum. Belkide geni bu şekilde çünkü biz anne baba dahil iki taraftada tombulluk yok yani. O yüzden söylendiği zaman, hele ki çok basit tavsiyeler verdkleri zaman çok sinir oluyorum…