Selam
Bu ayın 12’sinde evde kendim test yaptım çift çizgi çıktı 18’inde sağlık ocağında kan verdim hCG değeri 25.000 çıktı hamilelik takibini açtılar bugün kadın doğuma gittim kese sadece Kese olduğunu bebeği göremediği söyledi iki hafta sonra tekrar randevu al dedi aklımda şüphe acaba dış gebelik mi inşallah öyle değildir böyle bu durumu yaşayan var mı