mami68 Yapımı çok basit aslında. Ben birkaç kez yaptım çokta güzel oldu ama evde yapılan ele alınca hemen eriyor yinede lezzeti güzel. Çikolatayı benmari usulü erittim kenara aldım ben kavrulmuş kadayıf almıştım ama tavada 1 2 kez ısınsın diye çevirdim yine. Tabağa alıp üstüne fıstık kreması ekleyip karıştırın. Kalıbınız varsa önce biraz çikolatayı her yerine gelecek şekilde döküp dondurun, buzluktan çıkardıktan sonra kadayıflı fıstık kremalı karışımı kenarlardan azıcık boşluk kalacak şekilde her tarafına yayın sonra kalan çikolatayı üstüne dökün buzlukta donmaya bırakın.