barizanne Kızlar merhaba. Bir aydır bilegimde böyle bir şey var. Ara ara kayboluyor sonra kaşıntıyla birlikte yine çikıyor. İlk hali ve şimdiki halini ekledim. Şuan biraz daha solgun. Temre mi acaba, tam bilemiyorum
amazontuba barizanne egzama gibi. Annemde de olur acı turşu vs yediğinde artar genelde. Kaşıntı eşlik ediyor mu? Cildiye randevusu bulabilirseniz bi gösterin. İstanbul’da iseniz imkansız randevu🤦♀️ travazol krem çok rahatlatır
NewMomm1 barizanne ben kedi mantarına benzetmiştim o yüzden sordum. Önceden başıma geldi böyle para gibi yuvarlak oluyor kaşıdıkça büyüyor. Ama temasım yok diyorsunuz başka bir şey gelmedi aklıma. Doktora görünün krem versin çok geçmiş olsun
barizanne amazontuba bazen çok kaşınıyor, o zaman rengi daha da canlı oluyor kaşıdığım için. Ama genelde solgun ve kaşınmıyor hatta bir iki haftadır unutmuştum bile diyebilirim. Çok teşekkürler yorumunuz için
barizanne amazontuba bu arada İstanbul’dayım ve yarın için Anadolu yakasında birçok yerde randevu var, bende bana yakın bir hastaneden randevu aldım, bakalım :)
milav barizanne benim de aynısı var ya saat takamıyorum bu yüzden hamileyken başladı benim ve bazen çok kaşınıyor
amazontuba barizanne yaa çok şanslısınız biz Avrupa’da doktorsuzluk yaşıyoruz resmen🥲 inşallah iyi bi doktordur da işiniz hallolur🌸
meayay barizanne benim bileğimde böyle şeyler ara ara çıkıyor ama ben deterjanla çamaşır suyuyla çok uğraştığım zamanlarda çıkıyor bana da egzama dediler ama benimki kaşınmıyor