Leylaa_ Cigdemom tercih meselesi isimler bana ağır geldi tercih etmezdim . Sizin beğenmişsiniz önemli olan bu 🌸
SevimliHayaletCasper Cigdemom bende metehan istiyordum oğlumun adını çok güzel bi isim ama kayınpederin adını koyduk. Teoman da çok güzel adıyla yaşasın 💙💙
lceLady Cigdemom İsimler güzel 👌 Tercih meselesi tabi Ben cift isim sevmedigimden 🫢 Mesela Cengiz, Mete, Teo daha güzel sanki 😂