Uzun zamandır 4 aylık bebeğim çok iştahsız diye çare arıyordum. Buraya da çok kez sordum son bir aydır mama reddi yapıyordu.
3 4 doktora götürdüm çünkü hiç içmiyordu mama. Hepsi 4.ayda mama reddi normal diyordu. Sadece bir tanesi demir damlası verdi. Çocuğun iştahı yerine geldi:)) 30cc bile zorla içen çocuğum eskisi gibi 120 içmeye başladı.
Benim gibi çare arayan vardır belki aratıp görür diye bu konuyu açıyorum. Doktorun dediğine göre demir eksikliği iştahsızlık yapıyormuş.