deryakup
deryakup dün kızımı doktora götürdüm çocuk doktoru ellerimi görünce egzama olduğunu söyledi deterjanla değiştir organik olsun dedi ayrıca bir krem var cildiyeye git yazarlar dedi stresli bir Zamandan geçiyorum bir de ellerimi aşırı yıkıyorum inşallah yayılılmaz organik deterjanı da denemek istiyorum ama onlarda Köpürürmüyor