Cisemcagan17 Sorum başlıkta nasıl alıştırdınız bebeğim bardaktan su içiyor ama birden bire agzına döküyor ve üstü uslanıyor sürekli yavaş oğlum bak böyle böyle olcak dememe rağmen maalesef
defnemiraybebek Cisemcagan17 bir iki döktü sonra alıştı kızım bu tarz şeyleri kendileri öğreniyor bence
Aysunnkaya Cisemcagan17 benim oğlum da öyle 9 aylık ama bardaktan içmeyi seviyor döküyo ona yapıcal bişi yok zamanla
ZeydsMom Cisemcagan17 benimki 7 aylikken guzel iciyordu simdi 1 yasinda dislrri cikti alttan surekli isiriyor. Disleri olmadiginda rahatti simdi icemiyor ya isiriyor surekli 😄