user2108 ![https://imgyukle.com/i/CBOqGH]![https://imgyukle.com/i/CBO2bA] Bu nst lerde bebeğin oksijeni düşük diyerek acil sezaryene alınması gerekir mi
alexab user2108 anlayamadım ama 120 nin üstünde olmalı diye biliyorum. Bence bunu başka doktorlarada sorun hemen durum acil ise
gencmom_ user2108 benimde böyle çıkmıştı 2 3 kere girdim tatlı yedim hala düzelmedi serum taktılar 4 kez girerken yine aynı çıkarsa doğum yaparsın demişti doktor ama düzeldi çok şükür bence başka doktora gözük